torsdag 15. september 2011

A Pinch of this…a dash of that…


Jeg er blitt forelsket i Cathrine. Cathrineholm altså.. Som mange vet så er det jammen ikke like enkelt å få hun med seg hjem. Etter en tur til min kjære farmor fant jeg til min store glede en kjele gjemt i boden i kjelleren. Denne fikk jeg med meg hjem, når jeg attpåtil får vite at det mest sannsynligvis min oldemor som kjøpte denne i sin tid, blir jeg kanskje enda mer forelsket.. 
Endelig smilte også lykken til meg på qxl. Denne herligheten her har jeg akkurat hentet på postkontoret:



LYKKE!

Nå er det lenge siden sist.. Ingen annen grunn til det enn at bloggelysten ikke har vært helt på topp.
MEN kanskje jeg blir flinkere etterhvert.

-Ida

 

4 kommentarer:

  1. Å så fine Cathrineholm kjeler, skjønner godt at du er blitt forelsket:-)
    Det er bare til å fortsette å lete i både loft og kjellere. Loppis tid er det og:)
    Stor klem fra meg:-)

    SvarSlett
  2. Nydelige Cathrineholm kjeler!
    Det er ikke så enkelt å få tak i slike da det er mange av oss samlere som liker disse og her er det førstemann til mølla ofte :)
    Jeg har vært heldig å funnet en bolle på finn og en litt mindre bolle på Etsy! Jeg ønsker meg maaaange flere i samlingen min... Og har en hvit kjele, men ikke med lotusmønster. Skulle så inderlig hatt en i gul! ;)

    Koselig at du ville være med på min gi-vekk :)

    Klem Ida

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar på bloggen :) Jeg elsker cathrineholm jeg også. Heldige du som fant en så fin kasserolle hos Oldemoren din :)

    SvarSlett
  4. Så koselige og nostalgiske kjeler og så heldig at du endelig traff blink på qxl :-)

    Så koselig at du vil være med på min jubileums-giveaway. Vi får håpe du har trukket et av vinnerloddene, det er mange fine premier som skal trekkes så her er det flere sjanser :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett